Tu sú niektoré z dôvodov, ktoré môžu viesť k nezrovnalostiam, pokiaľ ide o kategórie: - Váš obchod má základný účet Pre obchody so základným účtom kategórie korešpondencia sa vykonáva automaticky na základe ich obsahujúci...
Tento problém sa objeví, keď kategória, v ktorej máte umiestnený váš výrobok, je zlá lebo ste integrovali výrobok v príliš všeobecnej kategórii alebo kód alebo názov výrobku je zlý lebo chýbá. Tiež je možnosť, že problém j...
V tomto prípade ShopMania BOT automaticky ukázal, že vaše kódovanie malo chybu. Prosím, kontaktujte nás emailom pre vyriešenie problému.
Aby ste to mohli skontrolovať, je potrebné sa prihlásiť na stránke, Účet obchodníka , potom vstúpiť do sekcie Štatistiky výrobkov stránke, kde môžete vidieť údaje týkajúce sa aktívnych výrobkov a kategórií, v ktorých sú zobrazené...
Nemusíte vytvoriť nový účet. Môžete pridať a spravovať niekoľko obchodov na stejnom účte. Jediné čo musíte spraviť, je vstúpiť na následujúcú stránku https://partner.shop-mania.sk/cp.register pre každý nový obchod a nasledovať stej...
Presto, že správy zo systému Shopmánia a iných analytických systémov predkladajú podobné data, musíte sa mať na pozore, že tieto data sú generované z iných zdrojov a že2 systémy vlastne predstavujú rozdielné informácie. Porozu...
Na tejto stránke sú zobrazené hodnotenia a komentáre, ktoré obchod získal od rôzných kupujúcích. Iba registrovaní a prihlásení uživatelia môžu písať komentáre. Komentáre sú publikované iba po overení. Pr...
Za prvé, vyvarujte sa zverejnenia vášho hodnotenia pre váš obchod, pretože používáme filter, ktorý to odhalí a odstrání. Pre získanie viac pozitivných hodnotení a komentárov mali by ste vyhovovať požiadavkom vašíc...
Vymazané sú iba komentáre, ktoré sú neprístojné alebo ktoré sú vymyslené. Tiež sú filtrované a vymazané komentáre, ktoré sami umiestníte a tiež tie, ktoré urážajú iné obchody. Komentáre kupujúcích sú automaticky vymazané v obd...
Štatistiky klikov a nákladov sú aktualizované v intervale niekoľko hodín. Kliky pre jedeň deň sú viditelné nasledujúcí deň.
Môžete na ne odpovedať použitím príslušného odkazu zobrazenom na zozname komentárov vo vašom účte. Pred pridaním komentára môžete zvoliť možnosť náhľadu. Akonáhle to bude zverejnené, nie je možné odpoveď zmeniť alebo vymazať....
Výrobky sú umiestnené na stránke v závislosti na výsledku filtru založenom na individuálnom hodnotení. Pri budovaní hodnotenia nasledujúce faktory sú brané v úvahu: - typ výrobku (porovnateľný alebo neporovnateľný);...
V tejto chvíli môže každý účet na ShopMania použiť iba jednu sadu fakturačných dát. Všetky faktúry vystavenej pre obchody vytvorené v rámci jedného účtu budú vydané s údajmi zodpovedajúce tomuto účtu. Ak chcete použiť iné dáta ú...
Ak chcete zmeniť adresu URL obchodu, which JE Už registrovaný, prosím pošlite nám na email na support@shop-mania.sk so aktuálnou URL adresou obchodu a novú adresu. Prosím, pošlite svoju požiadavku z emailovej...