Často kladené dotazyĎalšie dotazyČlánok

Prečo sa moje výrobky nezobrazujú v správnej kategórii?

Tu sú niektoré z dôvodov, ktoré môžu viesť k nezrovnalostiam, pokiaľ ide o kategórie:

- Váš obchod má základný účet Pre obchody so základným účtom kategórie korešpondencia sa vykonáva automaticky na základe ich obsahujúcich výrobkov a niektorých ďalších parametrov. Existujú prípady, keď sa výrobky nemôžu byť zaradené do osobitných kategórií, a sú uvedené v kategórii Ostatné. Aby bolo možné využiť z vlastnej klasifikácie vašich kategórií, odporúčame, aby ste si kúpili Premium Package .

- Kategória s vaším výrobkom je neúplná Pole kategória by mala obsahovať názov kategórie presne tak, ako sa zdá, na vašich webových stránkach, a to by malo obsahovať úplnú cestu z koreňovej kategórie ku konečnej podkategórie, kde je výrobok . skutočne uvedený. Napr.: IT / Komponenty / Základné dosky

- Kategória v vašom datafeed obsahujú zmiešané výrobky, Ak datafeed má kategórie, ktoré zahŕňajú pvýrobky, ktoré zodpovedajú niekoľkých ShopMania kategóriám, výrobky z týchto kategórií, môžu byť zaradené len na základe určitých parametrov a kľúčových slov. V tomto prípade môžu byť produkty, ktoré nemôžu byť zaradené do osobitných kategórií a sú uvedené v kategórii Ostatné.

Umístění: Ďalšie dotazy