Pokiaľ si neprajete inštalovať ShopMania kód, musíte upgrade váš účet získáním Prémiového balíčku. V prípade, že sa rozhodnete zobraziť kód, môžete získať Prémiový balíček a ďalšie výhody z bonusu....
V prípade, že máte Prémiový balíček a tiež je na vašej webovej stránke ShopMania kód, získáte ďalšie bonusy z hodnoty každého balíčku, ktorý si zakúpíte.
Aby ste mohli využívať výhod z prémiového umiestnenia, musíte sa najskôr registrovať: Pridať obchod Potom vyberte možnosť pre Prémiový balíček alebo nás môžete kontaktovať emailom pre ďalšie informácie....
Nasledujúce sú ašpekty, ktoré môže vylepšiť umiestnenie vShopMania katalógu: - nahrať logo vysokej kvality; - uistiť sa, že máte inštalovaný kód (inak váš účet môže byť pozastavený ak nemáte Prémiový balíček); - u...
Bohužiaľ kvôli veľkému množstvu obchodov denne spracovávané, príležitostne odpovede môžu byť opozdené na 3-5 pracovných dní. Chceme vás uistiť, že vždy odpovieme na všetky emaily
- zobrazenie vášho obchodu v sekcii doporučených obchodov (pre kategórie, v ktorých váš obchod má nastavené ponuky); - zobrazenie vaších výrobkov pred ostatnými podobnými výrobkami; - špecialné označenie ShopMania overený...
Je nevyhnutné, aby ste nás kontaktovali, pokiaľ si všimnete, že zmeny ešte neboly prevedené. Akonáhle ponuky boly nastavené, obyčajne to trvá 4-6 hodín, než sú zmeny viditeľné na stránke....
Je to výška, ktorú máte na vašom virtuálnom účte u ShopMania, účet je doplnený získaním reklamného balíčku alebo získaním bonusov. Z tohoto účtu sú peniaze pravidelne odpočítavané v určitej časovej periode (behom 1 až 6 hodinami),...
Priemerná CPC je priemerom hodnoty ceny za klik utratenej na určité množstvo klikov alebo v určitom časovom období.
Pre získanie informácií o výške na účte sa musíte prihlásiť a vstúpiť na stránku Výška na účte .
Ponuka je množstvo peňazí, ktoré je obchod ochotný zaplatiť, keď užívateľ klikne na jeden z ích výrobkov. Cena za kliknutie je tiež známa ako Cost-per-Click (CPC). Ako obchodník, môžete nastaviť svoju ponuku podľa kategórie (...
Prednostné umiestnenie nie je časovo viazané. Váš obchod môže využiť výhod prednostného umiestnenia, ak tieto kritériá sú súčasne splnené: - zostatok na účte má pozitívnu hodnotu, - vaša Prémiová kampaň je aktívna, -...