Často kladené dotazyĎalšie dotazyČlánok

Prečo sa statistika návštěvnosti liší od statistiky klikov?

Presto, že správy zo systému Shopmánia a iných analytických systémov predkladajú podobné data, musíte sa mať na pozore, že tieto data sú generované z iných zdrojov a že2 systémy vlastne predstavujú rozdielné informácie. Porozumenie, ako sú tieto správy tvorené sú často základom pre akékoľvek rozdiele, ktoré môžete vidiet.

Tu je niekoľko dôvodov, prečo návštevnosť vo vaších analytických systémoch može byť rozdielná ako počet klikov hlásený systémom ShopMania:

1. Kliky proti návštevnosti: Shopmania zobrazuje kliky, ktoré vaša stránka obdržala, zatiaľ čo analytické programy obvykle sledujú návštevnosť stránky. Je podstatné rozlíšiť medzi návštevnosťou a kliky,ktoré často vysvetlujú rozdiel medzi tymito dvoma systémy. Z dôvodov protekcie obchodníka počítame maximálne 1 klik na produkt a 2 kliky na kategóriu pre stejného obchodníka.

2. Sledovací kód na destináciu URL: Ak destinácia URL vašej stránky nemá správne nainštalovaný sledovací kód, tak táto návštevnosť nebude sledovaná analytickým systémom.

3. Sledovací kód sa neprevedie: Ak návštevníci zastavia nahrávanie sledovacieho kódu, alebo navigáciu na inú časť vašej webovej stránky predtým ako sa načíta sledovací kód, návšteva nebude registrovaná vo vaších analytickych systémoch.

4. Nastavenie prehliadača: Vo vačšine analytických systémoch návštevníci musia mať nainštalovaný Javaskript, umožnenie zobrazovanie obrázkov a cookies v ich prehliadači, aby system mohol hlásiť návštevu. Shopmania však bude moct registrovať túto návštevnosť, pretože má schopnosť sledovať iba kliky na vašej reklame a nemusí sa spoliehať na Javaskript.

Používame pokročilý systém chránený proti neoprávneným klikom včetne, ochrany proti spiderom, bot, skriptom a neoprávneným uživateľom.

Aby sme predošli neoprávneným klikom (veľké množstvo klikov na výrobky určitých obchodov bez úmyslu návštevy týchto stránok) blokujeme podozrivé IP adresy a omedzujeme počet klikov,ktoré prichádzajú z unikátnej IP adresy:
- klik na výrobok z unikátnej IP adresy je registrovaný iba raz behom štandartného časového limitu pre hlásenie
- behom tohoto časového limitu maximálne 2 kliky na výrobky v určitej kategórii sú registrované zo stejnej IP adresy.

Prosím berte na vedomie, I keď klik nie je registrovaný, návštevník je stále schopný navštíviť stránku, na ktorú kliknul.

Umístění: Ďalšie dotazy