Často kladené dotazyNastavenie a zpracovanie datafeeduČlánok

Môj datafeed bol odmietnutý. Čo bolo príčinou a ako to môžem opraviť?

Dôvody pre ktoré môže byž datafeed odmietnutý:

- Hodnota určená pre "Nahrať URL" nie je platná. Odkaz nie je funkčný, smeruje na stránku, ktorá nie je platný datafeed;
- Pole nie sú v správnom poriadku, spomínané v špecifikácii datafeedu (Kategória | Výrobca | Model | Kód výrobku| Názov výrobku | Popis výrobku | URL výrobku | URL obrázku výrobku| Cena | Mena);
- Pokiaľ vaše stránka je v určitej nasledujúcej štruktúre osCommerce/ZenCart/Virtuemart/CsCart/xCart musíte sa uistiť, že stahujete odpovedajúcí skript a že ho umiestnite na tom samom mieste ako ostatné súbory stránky;
- Chyby vo výstupe kvôli znakom, ktoré oddelujú riadky a výrobky. Pred vyplnením všetkých výrobkov v datafeedu, odstraňte všetky tabulátory, nové riadky a čiarky (|). Pre osCommerce/ZenCart/Virtuemart/CsCart/xCart skripty, tento problém by mal už byť vyriešený;
- Datafeed by nemal presiahnuť maximálnú veľkosť 20 Mb a nemal by obsahovať viac ako 3 000 výrobkov. Budete musieť omedziť váš výstup tak, aby vyhovoval zadaným limitom alebo získať Prémiový balíček.

Umístění: Nastavenie a zpracovanie datafeedu