Často kladené dotazyZákladyČlánok

Ako môžem umiestniť naše výrobky u ShopMania, ktorá slúži v rôznych krajinách?

V súčasnej dobe môžete umiestniť vaše výrobky iba v jednej korešpondujúcej krajine. Avšak, ak si prajete umiestniť výrobky v niekoľkých krajinách, kde ShopMania pôsobí, prosím, kontaktujte nás na adrese support@shop-mania.sk.

Aby bolo možné posúdiť vašu žiadosť pre registráciu na ostatné krajiny, musí váš obchod splniť niektoré požiadavky. Tu sú niektoré z nich:

- celý obsah by mal byť k dispozícii v jazyku v krajine, kde chcete zaregistrovať;
- ceny by mali byť zobrazené v oficiálnej mene krajiny, v ktorej chcete sa zaregistrovať,
- stránky by mali obsahovať jasné informácie o podmienkach a daniach pre dopravu a vrátenie tovaru v danej krajine, kde sa chcete zaregistrovať.

Umístění: Základy, Problémy s registráciou